Happy people never fantasize.

Har ingen ork att sova. Vill inte blunda.
Jag har lust att skriva ett inlägg men vet inte vad jag ska skriva om.
Ligger i sängen och bara tänker. På dig.
jag vill ha tillbaks dendär kvällen (du vet). kvällen som blivit en film i mitt huvud, som spelas upp så fort jag blundar.
Men som idag inte har mer mening än ett enkelt minne.


Happy people never fantasize.
Tänk att kunna vara så lycklig att det inte finns något kvar att önska sig. Inget att fantisera om. Ingen att sakna.

Det är väl de livet vi alla strävar efter? "Den stora lyckan"?
Själv tror jag inte på "den stora lyckan" längre... För det är sant att lyckan bara finns där i en sekund, inte mer, för att sedan försvinna igen. Och vi upplever det bara när vi minst anar det. Varje gång det faktiskt känns som om våra liv har valt rätt väg, kommer vi ändå alltid till ett nytt vägskäl.
Vi väljer alltid höger när vi borde valt vänster.

Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Love life? Hah försöka duger

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har rätt, så fort nått bra händer, försvinner det, kärlek, vänner, familj, man får njuta medan allt är bra :)

2011-05-18 @ 13:49:34
URL: http://marris.devote.se
Postat av: Mimi Milouw

Jag har bara känt mig lycklig, verkligen så lycklig att jag aldrig behövt något annat en gång i mitt liv, det varade inte länge men det är en fantastisk känsla jag ständigt strävar mot. Fortsätt kämpa! Gör det bästa av allt du kan och försök göra något positivt varje dag så blir vägen dit inte lika lång! <3 :)

2011-05-18 @ 14:55:18
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ VINN EN EGENDESIGNAD ALMANACKA + HÄLSOPRODUKTER!

SVAR: Bra gissning, jag hör av mig när tävlingen avslutas, den ligger lite på is just nu ;) hihi

2011-05-19 @ 11:44:24
URL: http://angelica.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0