Every Little Thing.

Har precis stor shoppat mat från Lidl hahah! <3
Nej men min bonus Mor handlade lite saker hon tyckte jag behövde i min stuga, som smör, bröd, te påsar, mm, samt en mängd socker!
För utav någon skum anledning så är mitt socker alltid slut hemma i min stuga...
aja
To the point
Så jag "ränsade" därför kylen och hitta massa ölburkar från nyår
haha


Drack världens godaste öl!
Vilket jag måste tipsa er läsare om (ni som är över 18 dvs!
Är inte direkt någon "öl-kvinna" men den här ölen smakade typ som avslagen läsk,
shit god :3





Och juste!
Har lekt svenne och sprungit runt i IKEA idag också!
En julklapp från pappa, typ
fick shoppa allt som fattades till min stuga<3

så lyckades hitta massa massa fint!
|
V



Kommentarer
Postat av: Mimi

Hahah får ta o smaka den någon gång XD Jag tycker verkligen att öl är jätteäckligt XD De smakar ju typ kolsyrat kiss eller något XD

2012-01-05 @ 21:22:22
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lär dig stava kvinna, särskrivningar ÖVERALLT.



Pistonhead är nog den mest p12iga alkoholdryck som finns också.

2012-01-05 @ 23:30:29
Postat av: Mimi

^ Hahahahahah jag garvade lite när jag såg den där kommentaren XD

Pms much?



Nej men tack :) Jo jag tycker också att den är väldigt fin!!!

Får väl prova den då :P

2012-01-05 @ 23:35:39
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: malle ;)

najs :D

2012-01-06 @ 11:42:43
Postat av: Sam ~ *

Den vill jag smaka... xD

2012-01-09 @ 02:37:57
URL: http://samspooky.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0