Onödigt inlägg egentligen.

outfit dagens kläder läder shorts harry potter halsband hipster rött hår med grå tröja

En kort summering:

Imorgon ska jag: njuta av att det är fredag!
Idag har jag inte: gjort så mycket
Det första jag gjorde på morgonen var att: pussa på Pontus
Jag vill verkligen vara: Med min älskling ikväll
Jag önskar att jag hade: det jag önskar mig (såklart?)
Min senaste kram var: idag av Jessi tror jag
Just nu är jag: seg, som alltid
Alla mina vänner är: bäst
Om jorden vore platt: skulle jag sätta mig vid kanten
Mitt rum är: stökigt som FAN
Jag tycker att: jag borde skaffa ett liv
Under min säng: befinner jag mig just nu


Kommentarer
Postat av: vevve

Det är sexigt, men också snyggt och tufft! Jag älskar dina kläder! de ser så snygga och bekväma ut! Älskar din blogg!

2012-02-07 @ 16:36:45
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0