Alla djur utom människan vet att livets huvudsakliga mening är att njuta av det.


Idag så är det Måndag vilket oftast brukar betyda att dagen är förstörd
redan från första stund då man vaknar, MEN eftersom jag vaknade med pontus vid min sida blev dagen inte annat än underbar. Eller haha underbar var väl och ta i, en 8timmars lång skoldag är aldrig underbar men ni fattar vad jag menar? xD

Har inget speciellt att skriva om idag, så kör ett gammalt hederligt cambilds-inlägg.
förlåt för de :(
(Men tänkte passa på att visa mina fake-tattoos)

Kör något roligare inlägg imorrn ist!

tatuering på underarmen tattoo arm text
HAHAH ser så sjukt fokuserad ut! dör xD
tatuering på handen tattoo hand rose


Nu ska jag ta och plugga lite innan jag degar ihop i soffan framför Svenska TopModel :3


Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Såg fint ut, hoho. :3

2012-02-06 @ 19:22:20
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: JENNI ~

Du är så himla fin! :D tycker du borde visa hur du gör den där sminkningen i en video eller bilder, asfiiint! KRAM C:

2012-02-06 @ 19:22:46
URL: http://blessedwithnotes.blogg.se/
Postat av: Madde

hur lyckas du rita så fint?! men kan du inte visa ett foto på din uttöjning så man får se hur de går? :)

2012-02-06 @ 21:41:22
Postat av: empa

fin tjej :D trodde tatueringarna var äkta först, i vilket fall som helst så var dom väldigt fräna!

2012-02-08 @ 00:06:20
URL: http://withonehandwavingfree.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0