it's exaclly what it looks like.

jag är lika sömnlös som alla andra nätter denhär veckan. samtidigt är jag ändå inte riktigt vaken. på nätterna lever jag i någon slags bubbla där allting är totalt nollställt och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det, jag är fast här på något sätt. Och på dagarna är jag så sjukt övertrött att jag får värsta skratt-anfallen för minsta lilla.

Kände för en mittbena idag.

Tänkte också berätta att jag har ett shit jobbigt schema den här terminen, slutar halv fem (är alltså hemma runt halv sex) på två dagar i veckan, slutar fem på måndagar och är hemma halv fem på fredagar :(

Det är däremot ganska chill lektioner, Matte C, Bild, Foto & design, och mitt kina arbete kommer bli awesome.

och ska försöak klämma in Kinesiskan där i schemat också...

seriösa bilder, fast nä! :D

(och kaffen är för att jag ska orka göra klart min uppsatts...) :(

Hahah jag ser helt jävla galen ut på sista bilden, kanske är det just nu också? vill bara sova, är sådär läskigt super hyper men måste göra klart min uppsatts.

så ja. det ska jag göra nu! natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Söta bilder. :D

Det är jobbigt när man inte kan sova. :c

2011-09-02 @ 12:43:14
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: elii

Åh tack som faan :D

Du såg ju inte helt jävla dum ut btw ;D jävligt snygg!

2011-09-02 @ 19:04:55
URL: http://jordgubbspojke.blogg.se/
Postat av: Ellen

JAg älskar värkligen ditt hår! :) såå fint!

2011-09-10 @ 21:30:13
URL: http://lilomilo.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0