Dag2. The Great Wall, SilkMarket och Xidan.

Just nu sitter jag och äter kinesiskt godis och kollar på China got talent<3

Men här kommer bilder från Dag2 som jag lovat!
spenderade nästan hela dagen på Kinesiska muren, så blir nästan bara bilder på de.



Har ingen aning om varför jag sr ut som jag gör på bilden men hade säkert en anledning xD


Otroligt vackert va det och galet mycket folk!




Folk var som galna i mitt röda hår! Skojar inte, folk kom och ville ta foton precis hela tiden! vissa gånger var jag omringad utav kineser som aldrig hade sett turister förr. Det är ju sällan dom ser annat än Kineser i kina, så när jag hade både blåa ögon och blek hud PLUS mitt röda hår var kineserna som klister på en xD
Kände sig (eller känner sig) som en kändis här i kina/Beijing.
hahaha kan inte gå ut på gatan utan att folk kollar, vinkar eller vill ta foton xD
Men kan visa mer bilder på sånt senare?

Har jag sagt att det var otroligt vackert? aldrig sett något likande förr.
verkligen ett minne för livet<3

Sen drog vi ut på stan, först till Silkets marknaden och sedan till Xidan.


Det är en sån sjuk trafik i Kina, tydligen världens värsta O.O
Bilarna kör verkligen hur dom själva vill, cyklar överallt och fullsmockat med folk vart man än går!

Nöjd med dagens shopping!
Visar bilder på allt jag köpt i kina senare i något inlägg.

Testade McDonalds också! Riktigt gott faktiskt, allt man köper här i mat och dryck väg är sjukt gott!

Plus att det är stört billigt! ser ni priserna eller? de dyraste hambugarna kostar inte mer än 25kronor!


Jah det var lite kort om dag2, visar dag3 senare!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Naaaw älskar bilden på dig o barnet och den innan! :3

Du måste måste måste visa allt sen! :D

Har en kompis som åker till kina nu på lovet, sjukt avis på er!

2011-10-28 @ 18:47:14
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Vad fina bilder. :D Vad söt du var på "grr bilden". xD Haha fint med alla som vill ta foton. x))

2011-10-28 @ 20:10:34
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Saga

Bild nm 8 är super fin c:



2011-10-28 @ 20:35:12
URL: http://mynameissaga.blogg.se/
Postat av: josefin

jag vill esäga attt ha de as bra i kina!!

Men du kommer inte kunna kolla min blogg för jag har blogg paus, det kommer jag ha 1-2 månader.

2011-10-29 @ 10:01:16
Postat av: josefin

Om du hittar så kan du väl ta en bild på kinesisk manga? :D

Kramar josefin! <3

2011-11-02 @ 11:43:03
URL: http://sayhello.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Åh, gud vad roligt, vill också åka till Kina, haha :( Ashärliga bilder!

2011-11-08 @ 15:06:02
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Vevve

Jag skulle också vilja vara i kina! Det är så himla fint där!!! :)

2011-12-26 @ 13:18:39
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0