Cockiness.

Igår tog jag min "Spa-Oskuld"
gick på spa för första gången i mitt 18åriga liv.
Var som jag hade föreställt mig det, tyst, svag belysning, mysigt, luktade typ searing ljus och blommor.
fick massage (som inte var något vidare speciellt) och en ansiktsbehandling på typ en timma som var helt underbar!
plus att jag verkligen behövde en! Har fått en sån dålig hy efter Beijing... luften i Kina måste täppt igen alla mina porer eller något, så den här behandlingen kom precis i rättan tid! :D




Har så sjukt tråkigt... Pontus ligger och sover i min säng och jag har verkligen ingenting att göra för tillfället :(
Vilket ni kanske ser hahah?


haha kanske kan kolla på tv, finns det något bra på tv nu? Idol finalen är väl idag?! eller neh den borde väl vara slut vid det här laget..
Wow, nästan ett helt inlägg om hur tråkigt jag har..
kanske borde skaffa mig ett liv så att man har något att blogga om xD


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

varse & tack :D

2011-12-10 @ 09:06:19
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt din tröja? :DDD

2011-12-10 @ 18:05:29
Postat av: kaisa >.<

du har så himla vackra ögon o.O :D

2011-12-10 @ 19:22:37
URL: http://kaisasplanet.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Kan inte du göra en video på hur du gör ditt hår, med hårspray osv och tupering? :D

2011-12-10 @ 20:41:21
URL: http://multicolor.webblogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0