jag_älskar_mitt_liv_

gissa vilken cooling som sitter o tittar på "Halv Åtta Hos Mig" repriser på datan? jo JAG!
haha åh vad jag älskar mitt liv. borde plugga till provet imorrn men gör de senare, hade tänkt rita klart en bild jag påbörjade igår (haha låter som om jag är typ 3 "jag riiiiiiiiitar, blev de fiiint?") men ja rita är kul, oftast xD
om ni är snälla kan ni kanske få se en bild imorrn eller nått, men det är bara kanske! beror på hur bra den blev höhö 8D

så ist för en bild/teckning så får ni en väldigt Epic bild på mig istället! XD hahaha rosa. <3


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: haha de e en jättestor och skitbillig affär i london xD

2010-11-30 @ 22:28:55
URL: http://epicfaiil.se
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0