jag suger ):

förlåt har inte uppdaterat så bra förra veckan, ja vet jag suger. Men ska gottgöra er på något sätt! skriva jätte mycke eller nått xD
men under förra veckan fick jag reda på att jag har CSAS (Complex Sleep Apnea Syndrom) som har något med sömnproblem att göra...haha. har alltid (eller så länge som jag kan minnas) haft stora problem med att somna. fick t.ex. skickas hem från läger och övernattningar när jag var liten pga att jag fått panik under natten. men nu har jag fått tabletter som jag hoppas ska hjälpa (:
sen hade jag tydligen Sepsis oxå men de orkar jag inte skriva om just nu... DE SNÖAR! 8'D ska ut och fota snön nu, har jag bestämt xD
har även tagit några julbilder eftersom man skulle pynta hemmet nu ihelgen (vilket jag var duktig o gjorde!) hehe






(ja jag har fixat kontrasterna på den sista bilden, tyckte den blev snyggare så xd)

men nu ska jag ut<3

Kommentarer
Postat av: epicfaiil - sveriges underhållande scene core blogg

Sv: jo de e ganska så dyrt där men vi gick på primark, där ere skit billigt :-o

2010-11-30 @ 15:53:51
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Hanna

Snygg blogg! Är allt bra med dig? :)

2010-11-30 @ 19:14:48
URL: http://teenriders.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0