idol finalen 2010!

Så har jag kommit hem från att ha upplevt Idol Finalen 2010, woho! Det var asnice! Och grymt att Jay vann (y) han ägde. Älskar att vara i Globen, en utav de få sakerna jag älskar med Stockholm är just Globen. Och såklart plattan, och bron över Enskedehallarna är också awesome!
Men tog några bilder från ikväll som ni kan få se xD

vår fina loge ;D

vårt egna lilla "kök" eller nått xD

vår tv, med sändning från globen (ja lite onödigt att kolla på tvn när vi kunde se de från fönstret men haha aja)

en trappa o.o

Allt detta kom levererat till oss (de kom även under pauserna och ville fylla på men heheh det behövdes typ aldrig, va redan så mycket för bara oss två ju xD)

tror faktiskt jag slog personligt rekord i att dricka läsk idag 8D

scenen (:

Fint man såg va? 8D

blev lite suddigt hahah



Kan kanske lägga upp mer bilder senare, lyckdes faktiskt hitta några kändisar. Man var tvungen att ha ett speciellt kort för att kunna åka hissen som gick enda upp (till alla "hyttar") så de var alltid lite blandade kändisar där i xD
Blandannat Maria Montazami, killen från Alcazar och Andreas från idol juryn åkte en gång :D
.

Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0