läsarfrågor!


svar till Molly:
Ja det var svårt att äta med piercingen i början, speciellt att dricka. drack med sugrör i veckor bara för att det var svårt att "lägga" läppen rätt på glaskanten utan att spilla eller utan att det skulle göra ont.
har fortfarande en vana att bita i gaffeln för äta utan att dra läppen (eller övrepluppen)  på gaffeln.
Sen hade jag också stora svårigheter att borsta tänderna i början. Vet inte om det bara var jag men jag spänner läppen på något sätt som gjorde sjukt ont när jag borstade tänderna. Sen gjorde det också sjukt ont om jag råkade dra med tandborsten på övre pluppen.
Sen kunde jag också få ont i överläppen utav någon skum anledning :S tror de berodde på att den övre pluppen låg och tryckte på överläppen och de var väl inte överläppen van vid, gissar jag?
Men nu funkar allt det där utmärkt! kommer dock en del vätska ur nedre hålet på piercingen, är alltså fortfarande inte helt läkt, vilket den bör göra vid de här laget... men tror inte de är några problem. Vertical brukar ta sjukt lång tid att läka. Kroppen har svårt att "fatta" att läppen har ett hål vertikalt, eller min kropp har det iaf haha.
Men ska kolla upp detta mer nogrannt, ska bland annat besöka min piercare innan Kina för att vara säker på att allt är som de ska :)
Och eftersom jag aldrig har tagit ur min piercing ur läppen så har jag ingen aning om hur ärren ser ut.
Men har sett på andra samt hört att ärren är det bästa med Vertical labret! Ska knappt synas alls och sitter på ställen på läppen där ingen tänker på att kolla ärr.
vad jag har hört iaf! men ska som sagt kolla upp det här bättre snart
Så jag återkommer nog mer om detta senare!

Sen svar till den andra frågan:
Tack så jätte mycket! <3 får se hur jag gör när det gäller min andra piercing ;)
Fake piercingen jag använde för näsan finna att köpa på bland annat Punk Shop som ligger här i sthlm! finns i massa olika storlekar och färger!
Däremot är Fake piercingen som jag använde för Bridge ingen fake piercing överhuvudtaget, det är bara två magneter som jag fick utav syrran! tror att dom finns att köpa på Teknik magasinet.

Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0