En till BildBomb! o.o

Andra inlägget blev så långt så gör ett till istället! xD


börjar med att visa en bild på en sånahär hundpissgrej, fanns precis överallt i usa men såg aldrig en hund pissa på dom!
gör dom alltid i amrikanska filmer jöööh o.o


och så här var det typ varje morgon..., aldrig vart så trött som jag vart efter att gå en hel dag i en park!

Men bästa dagen var nog när vi besökte Harry Potter landet!<333
hihi




Alla karaktärers olika stavar som andvändes i filmerna!

godissss










det fanns grymt många olika läskiga saker i Jurassic Park, bland annat godiset :S


Sour Cream and onion??
snusk!
Men lyckades hitta annat som jag mycket hellre köpte.
Mini Oreo!<33

och sötaste läskerna nånsin!


visst va dom söta? :3
Allt var inte stort i usa, som de flesta tror, jag hittade dom tre sakerna som inte va de! maha

Drog till Universal också!




och det här cafet är minst lika nice som det låter!

Hahah hitta en Kwik-e-Mart också xD

och Tortuga ;)

och åkte Hulken! awesome på alla sätt!


sen va vi i någon typ "jungel park" elr något, minns inte vad den hette heh...

och sånahär ödlor såg man precis överallt! och alla var lika galna, hoppa typ på en :(

sötaste bror<3


sen hitta vi någon park som hette:

Pleasure island precis! shit nice ställe xD

Och sista dagen drog vi till Disney land, wooh!





Stitch överallt<33


och varje kväll kom det fyrverkerier. Höjdpunkten på hela semestern<3





var på stranden endast två gånger på ca två veckor i Florida... Men det räckte gott o väl för mig.
hann bara i både Mexicanska-golfen och Atlanten.

vill ha fart i mina semestrar, ligga på stranden kan man göra hemma. dock var den här sand stranden ovanligt fin, helt vit sand och över 4 mil lång! plus att man kunde köra bilen hur man ville på stranden xD




jag försöker surfa...


lyckades dock aldrig på till en bra våg...så gick aldrig :(







och får inte glömma shoppingen!!


Allt var äkta men 6gånger billigare! köpte hela tre nya converse skor, två Levi's jeans, fem märkes tröjor, solglasögon, bandana, två ringar, mm.

dom här skorna var det bästa fyndet på hela resan! BARA 3 Euro, vilket är ca 40:- !!!!!!!!!

bara 25$

50$ ....




leopard-skosnören 2$

Suger skull tröja.

snyggaste köpet! Obey tröja för bara 29$ !

ny rygga för convent och festivaler.

Syrran och mina nya bikinsar<3

tröjerna för bara 19$ och jeansen för bara 50$

jaah. det var nog allt, tror jag. var på en några andra parker med men dom fick jag inga bra bilder på, sen var det någon gång jag glömde kameran hemma, så ja, detta va allt från denna semester x)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gröndalen

2011-07-29 @ 19:07:54
URL: http://greendalen.blogg.se/
Postat av: Linnéa Gröndalen

Det heter inte brandpost då? :)

2011-07-29 @ 19:08:10
URL: http://greendalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitt vad snygg mage du hade!

och bra du var på att fota, riktiga proffs foton jö ;-)

2011-07-29 @ 19:32:39
Postat av: Ella

sv: Oh ! Stitch. <3

Så jävla najs... :D

2011-07-29 @ 19:54:29
URL: http://helikkopter.blogg.se/
Postat av: Mimi

Daaamn! Du borde köpt skor åt mig!!! Alla var super snygga!!! :D

2011-07-29 @ 20:42:08
Postat av: Lee

Jag skulle kunna döda för att få gå runt i hogsmeade ;_; och så billiga converse vore ju inte helt fel :D

2011-07-30 @ 00:50:33
URL: http://tiondeitredje.blogg.se/
Postat av: hanna

intressanta bilder, och snygga köp! :)

2011-07-30 @ 11:24:06
URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/
Postat av: linnea

fan vad tufft med harry potter.

2011-07-31 @ 16:28:19
URL: http://ilivemylifeblack.devote.se
Postat av: Ida

Blir sjukt sugen på att åka dit efter jag kikat på bilderna! ohoh. :D

2011-07-31 @ 16:36:56
URL: http://vonmonster.blogg.se/
Postat av: michelle

åååh vad kul med harry potter land! jag vill också till usa.. <3

2011-08-16 @ 17:45:27
URL: http://michellemalm.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0