läsarfrågor!



Hahah bara de att jag inte har en aning om hur man använder photoshop :D
haha nej men jag vet vad du menar. Att du tycker att det ser ut som bilden är redigerad, och ja klart den är!
Tycker det är så tråkigt att endast ta Cambilder (vilket jag har en tendens att göra...), och när man tar bilder med Systemkameran så redigerar jag alltid bilderna ljusare, kontrasten en aning högre och färgerna starkare.
Inget mer! :) 

Den tröjan är från H&M, har jag för mig, var ett tag sen jag köpte den :/


Åh tack så mycket! <3
jo det kan man nog. har inte testat dock, men kan inte tänka mig varför det inte skulle kunna gå x)
att kyssa någon med den, haha ehm jaduh, fråga Pontus?
haha nej men jag märker inte så speciellt mycket, i början gjorde det ju såklart ont (men då ska man ju helst inte pussas alls) och nu känner jag knappt någonting.
beror ju på hur hårt man pussas. så därför känns det, som sagt, knappt alls vissa gånger och mer under andra tillfällen, hahah if you know what I mean? xD


Kommentarer
Postat av: Mimi

SV: Hahaha tur att mitt huvud är som en fabrik när de gäller masstillverkning av episka kommentarer ;D

2011-12-15 @ 21:55:12
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej Louise, jo jag undrade om du tycker att en tjej vid 11 års ålder kan pierca sig i läppen som du? <3

2011-12-16 @ 11:26:02
URL: http://sayhello.bloggplatsen.se
Postat av: Cecilia | Färgglad fotointresserad hårdrockare

Sån piercing växer snabbt igen. Är tveksam om det går att ha borta den en hel dag. I så fall när den är helt färdig läkt, när man har haft den ett tag. Jag har haft en sån. Jag tog bort smycket en gång för tänkte rengöra den bättre, jag hade inte haft den så jättelänge. Eller aa kanske 1-2 månader. När jag skulle lägga i smycket några timmar innan gick det inte. Fick ta ett tunnare smycke. Dagen efter var den helt infekterad och öm. Fick ta ur den.



Men min "vanliga" labret brukar jag kunna ha ur smycket över natten (har haft den i över 4 år), fast det kan vara lite segt trycka tillbaks den.

2011-12-16 @ 12:53:02
URL: http://calatalo.blogg.se/
Postat av: Cecilia | Färgglad fotointresserad hårdrockare

Några timmar EFTER menade jag såklart ><

2011-12-16 @ 12:53:38
URL: http://calatalo.blogg.se/
Postat av: Cecilia | Färgglad fotointresserad hårdrockare

Haha inte för att bomba med kommentarer. Men nej "josefin" jag tycker i alla fall inte det. En seriös piercare hade aldrig piercat en 11-åring (förutom typ öronen). Vänta tills du är ungefär 15.

2011-12-16 @ 12:55:27
URL: http://calatalo.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0