Up all night. Got demons to fight!

just nu sitter jag hemma hos Emmi och väntar på att pontus ska komma.
Emmi har ff men ska sova över hos någon annan så jag får huset för mig själv, awesome eller hur?
Har världens bästa kompis :D<3 hahah


Taaaack så jätte mycket! Glad jag blir! :D
och ja det gjorde mycket ondare än jag trodde :( kan inte heller trösta och säga att det gick fort, för det gjorde det verkligen inte, kändes som en evighet, klämde min kompis hand som fan! Nålen måste ju gå som i en båge igenom läppen och i perfekt linje så ja, gjorde väldigt ont ja...
Men jag lever, eller hur? och är sjukt jävla nöjd så det var lätt värt smärtan! :D


Och juste idag har jag börjat med P-piller igen! kändes lika bra plus att jag ville testa mini-piller istället. då mensen försvinner helt, vilket betyder inga smärtor alls! så jävla nice! får hoppas dom funkar bara xD


Kommentarer
Postat av: Fishie

Spanade in piercingen, det blev ju grymt snyggt! :D <3 Längtar verkligen te man själv har gjort en ^^



sv: Gött att det gick awsum :) <3 o, jag älskar angelbites! Funderar på vad jag passar i bara:o Det är lixom så svårt ><'



Kramisar!<3

2011-08-03 @ 12:33:48
URL: http://julietbeatrisse.blogg.se/
Postat av: ellen

Fin blogg! :)

2011-08-03 @ 16:29:06
URL: http://ellenengman.devote.se
Postat av: Anonym

Du äger allt och alla!

bara såatt du vet.

2011-08-03 @ 19:56:18
Postat av: pennsi

Cerazette right?

Jag fick dem pgr av min äckliga mensvärk och sjuka pms skulle försvinna. Grejen var ju att de tre första månaderna som var värst va verkligen ett jävla helvete. Jag mådde verkligen skit, var as elak mot alla och kunde inte kontrollera mig för 5 öre (jag som hade enorma problem innan lixom). Jag hade ont i magen nästan hela tiden, svullnade upp och små blödde varje dag I TRE MÅNADER! Sen gav jag helt enkelt upp. Vart av med min dåvarande pojkvän på köpet.

Sen eftersom mensen kan försvinna helt så vet du inte om du är gravid.

Förvarnar dig bara :( men du kanske har mer tur än vad jag har.

2011-08-09 @ 02:44:23
URL: http://pennsi.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0