Yves Rocher Couleurs Nature 100%

Tänkte lite snabbt skriva om min nya ögonpenna som jag fick utav mamma här om veckan.

Jag måste ju börja med att påpeka vilken otrolig uppryckning Yves Rocher gjort senaste tiden.

I september lanserade Yves Rocher Couleurs Nature 100% D’Origine Naturelle, vilket är produkter som till 100 procent består av ingredienser med naturligt ursprung och inte innehåller några syntetiska ämnen alls. Produkterna är helt framtagna av vegetabiliska ämnen som till exempel mandelolja, sesamolja, samt mineraler.

Hur awesome låter inte det?

Crémeögonpenna, 79 kronor!

Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen


Kommentarer
Postat av: emma m.h. wall

sv: hahah, okej.. skulle också vilja ha naturligt platt hår!

hur mår du idag?

2011-04-06 @ 11:28:05
URL: http://emhw.blogg.se/
Postat av: Elin Samrell - Ponnyryttare på elitnivå

åh, sicken söt liten sak ^^

haha, sa ju det ;D

2011-04-06 @ 12:12:37
URL: http://elinsamrell.blogg.se/
Postat av: Therese! (fan)

Hej! jag älskar din blogg, jag följer den varje dag! :D

2011-04-06 @ 14:28:27
Postat av: karrochaan

sv: Jaah det e sant. och väldigt jobbigt kan ja föreställa mig! Exempelvis, jag har MVG i engelska nu så e orolig att jag kanske kommer ta det FÖR lugnt i gymnasiet så att jag sänks jättemkt :/

Men usch! Att redovisa för klassen klarar jag av, men en kamera skulle jag inte klara av! :( hahah förstår fortfarande inte meningen med nationella!

2011-04-06 @ 17:02:40
URL: http://karrochaan.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: nej usch.. jag kommer inte klara det.. fick ju ig på no:n och troligtvis lärföstålensen i svenska, svenska är jag ändå bra på, inte för att skryta.. men nej usch, nationella kan gå och ta sig :(

2011-04-06 @ 17:15:23
URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/
Postat av: v

Jag älskar naturliga smink produkter, för de är ju så jäkla bra! Använder alltid naturlig hudvård. Till och med shampo o balsam XD!

2012-02-04 @ 11:01:01
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0