2. Första kärleken

2. Min första kärlek:

Ehm min första kärlek? Jag har inte direkt haft många förhållanden. Min första höll i fem år, ja vet helt sjukt. Men det var inte direkt något seriöst så kan inte kalla det min första kärlek. Vet inte om jag kan kalla det för ett förhållande överhuvudtaget… Måste nog säga att det är först nu jag har upplevt min första kärlek.  Mina känslor för honom är helt unika och han betyder allt just nu. <3

(gammal bild. Tog den innan snön kom. Och haha man ser mitt hus, såg jag nu) :D

.


Kommentarer
Postat av: Feliciah

Tror de , men har typ 0koll på vad dom heter xD

2010-12-23 @ 02:19:22
URL: http://livetpahjul.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vad heter han? :o

2010-12-23 @ 22:03:36
Postat av: Andreas

2010-12-23 @ 22:14:25
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0