"Blogglista"...

Bara för att alla andra bloggar skiver den här "blogglistan" så tänkte jag också ge den ett försök. Haha får se hur det går xD

Dag 01 – Presentera dig
Dag 02 – Din första kärlek
Dag 03 – Din familj
Dag 04 – Din största önskan
Dag 05 – Något du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – En favorit
Dag 08 – Din tro
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – Vad du hade på dig
Dag 11 – Dina syskon
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss
Dag 15 – Något du ångrar

Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Dina drömmar
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet
Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden

Dag 30 – Något du vill ändra på


Så börjar väl med att första punkten:

1. Presentera dig själv.
Att prata om sig själv är nog något utav det svåraste som finns, enligt mig, så ha inte för höga förväntningar. Mitt namn är Louise Anna Marie Attevall. Och ja, jag är medveten om vilka tråkiga mellannamn jag har. Anna har jag verkligen ingen aning om vart den kom ifrån (dålig smak från mina föräldrar kanske?) men Marie har gått i släkten läääänge. På både Mammas och Pappas sida, faktiskt. Men det betyder ju att jag har tre namnsdagar, yay.

Hur som helst, jag bor i Stockholm. Har bott här hela livet, under mitt första år i livet bodde jag mitt i stan, Götgatan. Sen flyttade jag till Liseberg, nej inte i Göteborg, finns faktiskt ett ställe i Stockholm som också heter så, och där råkar jag bo. Hehe vilket är awesome, kan ljuga om vart jag bor men endå inte. Om ni fattar xD

Haha aja, kan ju gå vidare med mina bra-sidor. Jag är väldigt kreativ, har alltid ett ständigt behov av att göra något. Jag ritar, målar, redigerar via datan (har dock ingen photoshop… kör på andra sidor jag har), syr kläder, försöker självlära mig spela piano och gitarr, naglar, gör serier, klipper hår (mitt, familjens, vänners) och ah ni fattar. Ibland har jag alldelens för lite saker att göra och vilket mina fingerband får lida för.. har haft sår runt mina fingrar så länge jag kan minnas… som betyder att jag river köttet runt naglarna på mina fingrar, vilket såklart inte är bra. Försöker sluta varje dag men det är inte så lätt :(

Men men, vidare till andra aktiviteter. Jag har gått på Trupp gymnastik i 6 år. Våran grupp (HG- Hammarby Gymnasterna. Ett awesome namn!) satsade på SM och EM. Och det fick mig att sluta blev alldelens för tufft. Tränade 5 dagar i veckan, plus tävlingar, uppvisningar, danslektioner, styrkepass hemma osv. Blev oftast över 16 timmar i veckan och det pallade inte jag, helt enkelt. Har också gått på dans, street och balett. Haha vet värsta motsatserna men blev ganska coolt att blanda dom två till en dans xD

Och har även självklart en massa dåliga sidor.  Som alla andra människor på denna jord har. Kan vara väldigt oengagerad ibland. Jag har väldigt svårt att göra något som jag tycker är tråkigt, som typ plugga haha. Jag är även ganska dålig på att visa känslor… jag hatar mitt skratt och undviker att gråta. Jag tycker bara att glädjetårar är okej. Visst man får kanske inte uppleva glädjetårar så ofta men det är utav tvekan den bästa känslan som finns. (Bortsett från kärleken men det är på en helt annan nivå.)

 

Ehm vad ska jag mer berätta? Kommer inte på något mer, tycker det här räcker. Men om ni  nu (utav någon konstig anledning) undrar något mer så var inte rädda att fråga (;


Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0