Tävling !

 

Tänkte bara säga att jag är med och tävla om att vinna annonskampanj värd 100 000 kr hos Enkla Firman! kanske inte vinner (ganska liten chans) men skadar aldrig att försöka?

Här är då min motevering till tävlingen:

Min motivering är väldigt simpel. Jag vill vinna tävlingen för att marknadsföra min blogg.

Jag vill att flera ska kunna ha chansen att läsa min blogg. Jag anser att meningen med att läsa andra bloggar är att hitta inspiration och känna sig tryggare med sig själv. Speciellt om man känner sig väldigt osäker, ensam eller annorlunda. Jag vill vara en förebild för andra människor, visa att man ska våga vara sig själva och såklart ge tips och hjälp till dem som behöver.

Jag tycker att man även har ett speciellt syfte att skiva blogg, och det syftet är att förmedla något. Det jag försöker förmedla är självsäkerhet. Jag har själv ett väldigt dåligt självförtroende och det beror på för att jag själv inte fick någon hjälp eller stöd från någon speciell person. Jag hade såklart förebilder men dem sa aldrig åt mig att vara mig själv. Och vad är en själv? Hur vet man att man verkligen har sin egna stil osv? Med dom tankarna lyckades jag hitta ett steg närmre till vem jag verkligen är. Jag har sen lång resa kvar, har mycket att lära och ta in i livet vilket är därför jag vill att andra ska läsa bloggen. Inte bara för att kunna ta del utav min resa, utan också för att själva få lite hjälp på traven.

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VILKEN BRA MOTIVERING DU HADE DA! :O

2010-12-21 @ 01:09:30
Postat av: Alina Philosophia

sv: Mjo, finns ju nästan likadana för mindre pengar men att denna kostar mer tyder mest på att det är bättre kvalité. C:



2010-12-21 @ 13:19:32
URL: http://aphilosophia.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0