önskeLista!

nu har jag skrivit klart årets Önskelista! yay! hoppas jag får det jag önskar mig bara... hände inte förra året, blev lite ledsen då, haha varför skriver man en lista utav saker man vill ha om man endå bara får en massa annat shit? aja hoppas jag får något utav de jag önskat mig iår iaf xD
först och främst vill jag ha en "mindre avancerad" Systemkamera. Samsung NX100 har fångat mitt intresse, billig (om man jämför med andra systemkameror), snygg och sägs vara super bra!<3


den ska bli miiiiiiiiiiin. hihi

ah sen skulle jag gärna vilja ha en vanlig enkel ipod- rosa.

svart skulle nog oxå vara snygg... :/ hmm

sen SkullCandy hörlurar!<3


någon utav dom blir awesome (y)


en rosa plattång skulle vara även vara toppen. min som jag har nu är "lånad" från min styv-mamma (tagen rättare agt, har lånat den i tre år nu) :S så tycker faktiskt jag behöver en egen xD

sen önskar jag mig även de gamlavanliga sakerna: pengar, presentkort osvosv (:

vad önskar ni er iår?

Kommentarer
Postat av: juliaericson

haft en bra dag? =)

2010-12-03 @ 00:45:55
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) Har du hunnit vara sjuk någonting den är vintern än då?

2010-12-03 @ 11:52:11
URL: http://sannalitens.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0