kolla synen O.o

Nu är jag hemma! Jippi, skippade sista lektionen, matten (är endå mitt bästa ämne så det gör nog inte så mycket) och fick nyss reda på att jag ska åka och kolla synen, typ nu! Hjälp vad läskigt... fast tror det behövs, hör alltid ofta från folk att jag har väldigt stora pupiller. Ibland är dom så stora att man inte ens kan se vilken ögonfärg jag har :O
Så skulle väl tro att de är det jag ska kolla upp idag, men är ganska säker på att jag inte kommer att behöva glasögon eller något liknande, för jag vet att jag har bra syn, bättre än många utav mina vänner t.o.m hehe xD Det är bara pupillerna som oroar mig, många tror ju att jag går på nått (typ någon drog) när dom alltid är så stora Hahah xD

fast på den här bilden har jag ganska normal stolek, beror nog på att jag hade blixt på fotot xD


Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Ojmen tack! Vad glad jag blir, haha :'D

2010-12-09 @ 18:12:49
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Alina Philosophia Apokalypsis

sv: Skulle vara lite synd. O:



Ja, den är snygg az hell. c:

2010-12-09 @ 18:23:04
URL: http://aphilosophia.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0