torturing yourself with depressing music when you'r sad as fuck.

Minns inte senast jag mådde såhär dåligt.
har bara lyssnat på musik och knarkat halstabletter hela dagen. Har därför inget interessant att skriva för er idag....
Fast skriver för er iaf, har så sjukt tråkigt, men orkar verkligen inte göra något, kroppen börjar skaka och pulsen går upp till 180 så fort jag lämnar sängen...

fast ah
Oh jag har tänkt på en sak, varför blir vissa låtar ALDRIG uttjatade?
vi har alla våra favorit låtar, band, artister osv, men det finns alltid någon låt som man aldrig töttnar på!
Tex jag, jag har lyssnat på Linkin Park i många många år men har aldrig tröttnat på han, kan alla hans låtar utantill men dom är endå inte uttjatade o.o
samma sak gäller med Dead by April. (Vilket är ett band jag har börjat älska allt mer och mer. Sjukt grymma är dom!)

och Black Veil Brides låt "Knives and Pens"

och FlyLeaf's "so sick".

får tänka vidare på den saken.
för  nu ska jag försöka svälja en alvedon och lägga mig.
Godnatt från världens snorigaste EpicWaste!
hahah uäk! :s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men aww taack! <3

Du är fortfarande lika fin! ;D

2011-09-07 @ 09:10:05
URL: http://jordgubbspojke.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Krya på dig. D:

2011-09-07 @ 10:19:42
URL: http://samspooky.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0