Godmorgon eller något!

Här sitter jag i skolan och tråkar!
(fast bilden över är tagen innan jag drog till skolan)
skriver ett inlägg redan nu för kommer nog troligtvis inte att få chansen att skriva senare idag iallafall. Ska möta upp Kevin efter skolan och vara ett litet moraliskt stöd för han ska nämligen pierca sig idag :D
Funderar också på om jag ska pierca mig igen när ja endå är där.... men vi får se! blir en överraskning tills imorrn isf! ;D

senare ikväll drar jag och chillar med Emil!
och
Sen har ja inte så mycket mer att säga är jag rädd, tänkte svara på några läsarfrågor sen drar jag på lunch.


tjo b! haha ja det är för att bakgrunden på nageln är fake! :o finns att köpa såna på H&M, sen målar man dit leopardmönstret ;)


Hahah random fråga! Men nej det har jag inte, har tackat nej varje gång. Inte för att "vara en duktig flicka" utan för att testa hur bra jag kan stå emot grupptryck.

Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0