I irritate you on purpose because I think it's funny.

Dagens ögon sminkning, ingen speciell sminkning men hade lust att visa er iaf, haha!


Idag har jag träffat en massa roligt folk!
Bland annat Epicfaiils kusin (samt Kevin, sen Emil en snabbis, men de är inte lika intressant gissar jag? xD).
Var hemma hos henne och körde något "el-stöt spel", ni vet det där spelet då man ska hålla i varsin metall stav och den som har segast reflexer får en stöt?
ah men den körde vi iaf och var första gången för min del, shit läskigt! skrek som en gris så fort jag fick en stöt xD
usch gör jag inte om igen!

Fick ett nytt lagellack utav Kevin idag också, ett grått, aldrig haft gått på naglarna förr, men gillar det :D
gray nails
Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Vad fina ögon du har! o.o

Sv: Jo, men man kan spara i WMV format, om man tar på att spara som standardenfinition tror jag det heter. :3

2011-09-15 @ 08:07:53
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: tasan

Snygga ögon skulle också vilja ha sådana. ;) Tack för komentaren föresten. =) Hållde nästan på att smälla av för att ha fått en komentar av EpicWaste. Hihi!

2011-09-15 @ 15:30:59
URL: http://www.tasan.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

Snyggt! :D

2011-09-15 @ 16:30:25
URL: http://www.fantasifiguren.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vem har tagit fotona???????? Snygga

2011-09-22 @ 19:51:06
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0