Länkningar <3

Har haft en sån sjukt dålig dag idag igen, ni anar inte.
så fick lust att länka några läsare bara för att ni alltid gör min dag bättre<3
 
Tänkte först länka en tjej som heter Sam. Sjukt cool tjej, awesome stil, blogg och framförallt hennes personlighet. Hon är en utav dom som har läst min blogg längst (har jag för mig) och hon har alltid - och då menar jag alltid- vart super gullig, gett massa peppkommentarer när jag har känt mig nere och åh, en super söt tjej med andra ord! Hon har fått mig på bättre humör ett tiotal gånger så det här är det minsta jag kan göra för att visa min tacksamhet till henne<3
läs hennes blogg så förstår ni vad jag menar ;)
-> HÄR <-


Sen tänkte jag länka den här söta filuren också!

Hon har också läst min blogg sen långt långt tillbaka och är totalt underbar!
snackat en massa med henne och hon är verkligen "one of a kind", super rolig och skön tjej!<3
-> Läs läs läs läs <-


Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Men vad söt du är! <3



Sv; Klart det är okej. :3 <3

2011-10-05 @ 18:44:10
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: ida

sv; haha men precis! Åh, nice! vad gick du för olika sorters klasser? ;d

2011-10-05 @ 20:17:31
URL: http://evildeeds.blogg.se/
Postat av: E*****.--

Aså kan du inte säga bara är du och pontus ihopp? När han träffa mej tidigare idag så sa han att ni inte vare när ja inte ville 'mysa' i mitt rumm, men jag ville inte föratt ja följer din blogg? :S han ville typ vara hela dan men känns oshysst att va me han om ni är ihop? :<

2011-10-05 @ 22:47:58
Postat av: Pontus

2011-10-05 @ 23:41:10
Postat av: Pontus Leoo

men helvete, så fort man trycker "enter" så skickas ju kommentaren iväg! :(((



men anyway, kommentaren över här, "E***.--"

va i helvete? :s

vilket jävla troll.. äre kul att hålla på o förstöra mellan 2 människor tycker du?

ljuga o göra Lollo orolig helt i onödan?

du vet lika väl som jag att vi fan inte har vart med varandra idag, vem du nu är.

för jag vet mycket väl hur min dag sett ut och vad jag har gjort, jag har varit med Kacke hela jävla dagen och det kan han intyga

2011-10-05 @ 23:44:55
Postat av: E*****.--

sluta ljuga du vet mykcet väl vad jag pratar om, varför föröker du stanna hos epicwaste ens när du ändå ligger med varenda flicka du ser? men du kanske har henne som reserv då, som du kan ligga med när du inte har något annat på g?



tro inte på hans lögner epicwaste, de e ju klart att hans kompisar kan intyga de då han bara sagt att dom ska göra de :S

2011-10-06 @ 00:06:55
Postat av: Pontus Leoo

nej, jag vet inte vad du pratar om för jag har fan inte vart hemma hos dig idag

kan du bara säga vem du är? palla hålla på o trolla anonymt, stavar som en jävla kossa gör du oxå



Louise betyder mycket för mig, det gör hon!

och nej hon är fan ingen reserv, och nej jag ligger inte med varenda flicka jag ser

det är du som borde sluta med dina lögner, för du vet att det inte är annat än lögner!

fattar inte att du ens orkar hålla på

2011-10-06 @ 00:19:37
Postat av: E*****.--

tro vem du vill men du borde vekrligen inte lita på han du ser vell själv hur han håller på med massa andra flickor? :SS

2011-10-06 @ 00:21:12
Postat av: Pontus Leoo

jag har många tjejkompisar, det betyder inte att jag springer o knullar dom.

2011-10-06 @ 00:22:42
Postat av: E*****.--

neee men tydligen så gördu de endå

2011-10-06 @ 00:25:01
Postat av: Pontus Leoo

om du hade kännt mig lite bättre så skulle du veta att jag faktiskt pratar om Louise när jag är med folk, att jag säger till folk att hon och jag är på g



jag har svårt att ta steget att faktiskt bli tillsammans, beror nog mycket på hur mina tidigare förhållanden har varit..

men jag har känslor för Lollo and that's a fact

2011-10-06 @ 00:25:49
Postat av: E*****.--

a, slutdiskuterat tro vemdu vill varnar dig bara han är inte att lita på hur kommeresej att ni inte är ihop då, om han nu inte bara vill hålla på me andra tjejer?

2011-10-06 @ 00:27:34
Postat av: Pontus Leoo

det har aldrig varit en diskussion, bara du som sitter där o snackar massa jävla skit



jag har redan förklarat varför hon och jag inte är tillsammans än.. men vi lär ju bli tillsammans ganska snart om allt går som jag vill

2011-10-06 @ 00:30:26
Postat av: E*****.--

lita inte på han epicwaste, han kommer bara såra dig :S......... han bara ljuger .....

2011-10-06 @ 00:31:04
Postat av: Sanna

Har ni två tänkt på att Epicwaste kanske inte vill ha ett förhållande så jävla tätt inpå sitt förra? Vad jag har förstått så blir det svårt att överträffa hennes förra, så Låt henne va bara.

2011-10-06 @ 13:20:03
Postat av: LolLolLol!

Skitt HAHA har det här inlägget blivit någon Chatt-tråd eller? :D

2011-10-06 @ 13:47:13
Postat av: E*****.--

låta henne va? :S varna henne bara att han ligge med alla :

2011-10-06 @ 16:41:25
Postat av: ida

sv; åhå, inte dåligt! ;d

2011-10-06 @ 16:44:57
URL: http://evildeeds.blogg.se/
Postat av: karrochaan

sv: hahah okeii xD nice är de iaf ^^

2011-10-06 @ 19:25:36
URL: http://karrochaan.blogg.se/
Postat av: Fishie

Men aww!! Nu blev jag rörd <: <33 SÖT!<3



sv: Hihi, okeii^^ men jag smiter in i din resväska :o

eller hur? :D Jag funderar på att bjuda över några kompisar på maskerad o fota, fast förra året blev massa småbarn sura på mig >:

det är okeii <: Jag blev typ glad, det är härligt att prata med dig tycker jag <: <3 Kram!<3

2011-10-07 @ 16:10:38
URL: http://julietbeatrisse.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0