se upp- Bildbomb!

Lite smått och gott från igår:
Som ni flesta säkert redan visste var det Valborg igår. Och jag verkligen hatar valborg. samt Nyår och Allahjärtansdag för den delen. Bara Julafton och Halloween som är bra högtider!
Så ja därför gjorde jag inte så mycket igår.
var först vid kungsträdgården med Syrran, heather och några andra. var väldigt mysigt, åt bentos under sakuraträden och njöt utan solen.
Sen senare mot kvällen var jag bara hemma med Alex, Joakim, Simon och jah.
En helt okej dag med andra ord, men hatar fortfarande Valborg! xD
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
inleder med ett väldigt fint foto på Sakura blommorna<3
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Hedher och mitt bakhuvud haha
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Simons ben (?)
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Galet söta heather!
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen convers skor emo
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen sakura löv dricka
sakura löv i min dricka :(
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen kaker hello-kitty burk
tom kak-burk! :o
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen
och sist men inte minst Sebastian.

..........................................................................................................................................................

Sen lite kort om idag då:
Jag, syrran, heather och lite andra var på Lolita-loppisen som brukas hållas varje år vid frejagatan. Hade hört att vissa hade stått i kö i över fem timmar för att kunna komma in! :O
Men vi stod säkert bara i en halvtimma- timma, kom väl då kön var som minst gissar jag. hehe.
men hittade tyvärr ingen lolita klänning, buhu! hittade däremot en massa andra söta saker som jag inte kunde låta bli att köpa! Som ett par skor (kan visa bild imorrn), lite diamanter och grejs till mobilen, och lite japanska nagel saker! :D
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen emo
sötaste tjejerna i världen!
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen lolita kö
lite utav kön (när vi stod längst fram haha, glömde att fota bakåt)
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen pikatcho pokemon emo blå turkos
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen lolita lolitaksor lolita klänning

Hur var er Valborg då?

Kommentarer
Postat av: Sam

Sv: Tack du! :D



Dina bilder är också söta. :D

Låter trevligt. :3

2011-05-01 @ 21:45:19
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Sting>:D

*Heather

D:<

2011-05-01 @ 22:48:54
Postat av: Mimi Milouw

Det var helt okej. Men din verkade mycket bättre! :P Jag älskar kungsträdgården när den är helt rosa :D

Jag hade velat gå på loppisen men jag var hos en kompis i Eskilstuna, får bli nästa år haha :P

2011-05-02 @ 10:46:27
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: Sara - Allt man kan önska Sig!

allt bra?:)<33333333333333333333

2011-05-02 @ 16:09:33
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: josefin

min var braaaa! men trädet kallas: THe tree of Sakura! tro mig jag kan snacka japanska och såååånt!!

2011-05-07 @ 22:31:38
URL: http://josefinsandberg.webblogg.se/
Postat av: Heather!

Min Valborg var bra!

2012-06-08 @ 16:42:05
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0