smile. it's a beautiful day.

Det bästa som finns är när ens lärare säger "det här är vår sista lektion vi har tillsammans". Inget kan göra en gladare än dom orden!
Har varit som en liten Duracell kanin hela dagen. Skuttat runt och lekt ute i solen med min hunny bunny (basse).
Och juste jag ska på en Studentfest ikväll! festen börjar vid tio så blir nog en lång natt för min del. Vilket egentligen passar ganska bra, är ju som sagt helt hyper idag. Plus att jag är ledig imorrn. HEHE.

temat på festen är att man ska vara något som börjar på bokstaven B. och jag har bestämt mig för att vara en Bortskämd Bonde! I något slag... haha får se hur det blir.

Näh nu ska jag börja fixa mig! Hör av mig sen<3
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen color
Louise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen colorLouise Nosebleed scene sweden EpicWaste girl queen color
Seriösa bilder, aah fast nää. Färg har dom iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Söta bilder. c:

Ska du ta studenten eller bara på studenfest? o:

2011-05-30 @ 22:18:39
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad fint ditt hår är c:

2011-05-31 @ 12:30:11
URL: http://tiondeitredje.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0