Epic Waste of time ;)

Nu får jag seriöst damp. Någon jävel har lyckats avsluta mitt Ec konto!
Och det värsta är att jag vet vem det är. Omogna tönt. Låt mitt liv vara eller skaffa ett eget.
Aja haha, bara att skapa ett nytt. bortsett från att jag hade massa fint sparat där. Medelanden från min allra första kille osv osv.

Annars så drar jag till Uppsala imorrn. Wiiiiih! <3
äntligen Uppcon! har längtat så. Komma bort från Stockholm och hela shiten, träffa nya människor, shoppa, leka med Kim igen (har inte träffat han på nästan två år nu...)  och ja, ha kul helt enklet!

Hade egentligen planerat att jag skulle hunnit köpa en Kigurumi innan, men så blev det inte...
Älskar dom. så himla söta!

Vill ha Stitch !


Och eftersom jag inte kommer att kunna skriva ett inlägg på över tre dagar så tänkte jag göra det här inlägget extra långt, hehe så ni har något att läsa medans jag är borta ;)
tänkte börja med några läsarfrågor som jag inte har hunnit svara på tidigare.


Era ord är min lag... men jag varnar er- jag ser hemsk ut på legget! inget smink, platt hår, läskigt smile, usch.

HAHAHAH JAG DÖR...


Rätt bra? Mina är awesome! haha ne men ah kameran är grymt iaf.



Mina Gif-bilder menar du? Det är faktiskt väldigt enkelt. Googla ordet Gif och det kommer upp flera hundra bra hemsidor. själv föredrar jag Picasion.
sen hur man gör dom där "blinkande texterna" är bara att ta två likadana bilder och lägga till text på den ena. Då skiftar bilderna och texten ser ut som om den blinkar ;)



Hahah okej random läsarfråga. vad jag helst skulle vilja göra och med vem?
Hmm... sno allas vänsterskor med en ninja. Hade vart awesome! Eller ge alla gratis kabel-tv :D


vi kör en lista för att göra inlägget lite längre.
Åtta saker om dig själv!
1. Är du singel? - yes.
2. Är du lycklig? - inte direkt.
3. Är du uttråkad? - Nej inte speciellt.
4. Är du ledsen? - oftast men inte just nu.
5. Är du italienare? - nej.
6. Är du cooling? -  Skoja inte!
7. Är du från irland? - haha nej?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nop.

Åtta saker om ditt kärleksliv!
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vet faktiskt inte, svår fråga.
2. Har du någon gång blivit sårad? - för många gånger enligt mig.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? - Men ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Jaaaa!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Kysst nej, pussat ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Vad brukar ordet hemlig innebära?
7. Är du kär? - ....Nej.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? - Ja för fan.

Tio saker, två alternativ!
1. Kärlek eller lust? - Kärlek.
2. Hår eller ögon? - Vet inte D:
3. Katter eller hundar? - Cats.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? – Alternativ ett.
5. Tv eller internet? - Internet.
6. Coca-Cola eller Pepsi? - Same shit, different name.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - romantisk hemmakväll, lätt.
8. Pengar eller lycka? - Lycka tack.
9. Dag eller natt? - Natt.
10. Msn eller mobil? - Mobil.

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - ja.
2. Brutit ett ben? - Yes några styckna.
3. Gjort nåt du ångrar? - tyvärr ja.
4. Hoppat Bungee Jump? - ne men vill!
5. Ljugit för någon du tycker om? - Jo..
6. Ätit en hel tårta? - Hahah nej, äckel.
7. Gjort bort dig offentligt? - Säkerligen.
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? - Pass.
9. Gråtit när ett husdjur dog? - Ja?
10. Velat försvinna? - Ja. 

Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? - Basse i think.
2. Telefonsamtalet du fick? - Från Emmi.
3. Personen du var med? - gills min bror?
4. Roligaste grejen som hänt? -Händer ju roliga saker hela tiden :D:D:D:D:DD
5. Personen du sms:ade? - Kevin.
6. Du kramade? - Hahha... Min nya tröja.
7. Du senast skrev till på myspace? - Do not use.
8. Du kommenterade? - Haha blogg.
9. Du tillbringade natten med? - Jessi och mathias.

Nu vet jag ärligt inte vad mer jag ska skriva om. Ni får nog nöja er såhär.
skriver mer när jag kommer tillbaka. Ha det så bra! Massa kramar från Epicwaste!

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Men åh, folk är dumma. -.-

Yay! Åh de är söta, hoho!

HAHA det ser inte ut som du. XD

2011-06-02 @ 19:06:58
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: claudia

tycker du var skitsöt på legget :'DD

2011-06-02 @ 22:41:08
URL: http://claudiaia.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Naww :D sööt!!



Tack så mkt för min lilla kommmentar där ;) haha

och den där bilden när du har rött läppstift och fint smink på dig och uppsatt hår.. kan du inte visa med tutorial hur du sminkade dig då?:)



KKRRAM

2011-06-03 @ 08:51:11
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: elin

Du har förändrats mycket ju, :D du blir bara sötare&sötare:3 roligaste/bästa inlägget på länge :D

2011-06-03 @ 11:26:09
Postat av: karrochaan

sv: MMmh menart :O

hoppas du får de kul där btw ^^ <3 och hur mkt kosta din kamera btw? :O funderar på att köpa en och din verkar ju så bra så ^^

2011-06-03 @ 15:05:44
URL: http://karrochaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Någon som är sugen på att köpa töjningar? har en 2mm och en 3mm, 3mm;aren är det någon som är intresserad av men inget mer, men maila/gå in på min blogg och skriv till mig om ni är intresserade av att köpa!! :)

2011-06-03 @ 18:15:56
URL: http://melinajohansson.blogg.se/
Postat av: amandasirenlid

jätte fin blogg! hur mycke kostade din kamera? tacksam för svar !

Puss

2011-06-03 @ 23:24:59
URL: http://amandayes.blogg.se/
Postat av: Sanna

guud vad fin blogg du har, kika gärna in på min ^^

2011-06-04 @ 13:49:09
URL: http://hellobyebananapie.devote.se
Postat av: hanna

söt du var på legget :)

2011-06-05 @ 19:20:56
URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/
Postat av: Sara - Allt man kan önska Sig!

allt bra min ängel ?:)<3,I MISS YOU <3

2011-06-06 @ 02:01:20
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Sv: Jaa! Åh spänande! :D Awh. xD

Haha nej inte riktigt.. xD

2011-06-06 @ 23:19:28
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Sanna

- tack , men du är också söt! <3

2011-06-07 @ 14:12:56
URL: http://kawaiisanna.blogg.se/
Postat av: amandasirenlid

jätte söt är du verkligen, vill se ut som dig!

2011-06-07 @ 21:50:25
URL: http://amandayes.blogg.se/
Postat av: T R O L L K V I N N A | Linnéa Johansson

Åh, vad söta Kigurumi's, vars kan man köpa såna?, På internet alltså. :D

2011-06-10 @ 10:27:27
URL: http://trollkvinna.blogg.se/
Postat av: v

Ett tag kunde jag inte komma in på din blogg det var hemskt! Nu går det igen!:)

2012-04-16 @ 18:47:13
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0