Forgive them even if they are not sorry.

Nu är det måndag vilket betyder att jag ska pierca mig idag!!!
drar in till stan tidigt på morgonen, möter upp Lisa och Emmi, och sen får jag äntligen min första piercing!

snart kommer det att sitta en stav i den läppen, glad tjej :3


har inte så mycket mer att säga så kör några läsarfrågor:

åh tack tack så mycket! :)
tycker jag skriver om musik, inte så värst ofta kanske men har inte slutat tipsa om musik som du får det att låta som:( Har några få låtar som jag nördar sönder tills jag hittar nya, och dom låtarna som jag nördar just nu är:
Miss May I- Relentless Chaos

The Pretty Reckless- Miss Nothing.

Dead By April- Carry me.




FÖR DET SUGER :D


ehm jaha ska jag ta det där positivt eller negativt?  Och nej jag blir inte uppraggad så fort jag går ut på gatan?
Oh menar du att man har ett lyckligt liv om man blir uppraggad ofta?
för näääääh det är inte lycka för mig.
Och ber om ursäkt om jag skriver 40000 inlägg om sånt shit, om du inte gillar det så läs inte? föredrar att skiva än att prata om mina problem. tyvärr, och det hjälper mig att skriva ut ibland, hoppas även mitt sätt att hantera problem och erfarenheter kan hjälpa andra. Men har ju en "Emo"-blogg trottsallt så förvänta er inte att jag ska skriva att jag är glad varenda dag!
xD



Kommentarer
Postat av: Nytt Fan'

Oh, du är så söt och cool och din stil!! Ohh så epic (xD)

2011-08-01 @ 20:40:51
Postat av: Maria~ Make cupcakes not war~

-allt bra? :D

2011-08-12 @ 21:57:01
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0