Maybe I can’t be fixed either...

förlåt för dåligt uppdaterande. Mitt liv är inte i någon slags höjpunkt just nu, vet att jag har sagt de förr men livet går upp och ner för oss alla, och just nu är inget bra för min del...
att komma tillbaka till skolan väcker så mycket minnen från förra året, minnen jag nu helst bara vill glömma.
Ville bara försvinna så därför jag inte skrev något.
samt att mina p-piller tar kol på mig! jag klarar inte av dom längre, tror dom är den största orsaken till att jag kan bli på ett sådant depp-humör ibland. plus att man ständigt mår illa och känner sig allmänt borta.
inga bra grejer, börja aldrig på mini-piller mina kära läsare.

Annars när jag inte har bloggat har jag.... inte gjort något alls, färgat håret, testade en lite mörkare färg den här gången. Fast ska färga om på nytt snart igen, hehe.

Louise Nosebleed hipster scene sweden EpicWaste girl queen vertical labret

Kommentarer
Postat av: JOhanna

sv; ehm, menar du typ att man tar bort texten "senaste inläggen" och lägger upp en bild, där det står senaste inläggen på?:)...

2011-08-30 @ 19:19:51
URL: http://torrissenj.blogg.se/
Postat av: Jackeliine

Tack för varningen!;) Vilken eos- kamera använder du?

2011-08-30 @ 19:41:07
URL: http://jackeliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tar du p-piller?

2011-08-30 @ 21:04:34
Postat av: Sophia

Stackare, låter inte alls kul..

Tja, skolan brukar vara ett ställe där man blir deppig, oftast i alla fall... Så förstår dig när du skriver att det väcker många minnen - det gör det för mig med..

Och ditt hår är ju fint (:

Och en personlig fråga du ej behöver svara på; Varför tar du p-piller?

2011-08-31 @ 13:09:18
URL: http://hypnossophia.blogg.se/
Postat av: Vicky

minipiller är ett pain in the ass men för mig har det funkat bra. Minuset var ju att det tog två år tills den funkade som den ska ( ingen mens och inte så mycket hormoner iom att det inte finns östrogen ). Meningen är ju att piller funkar inte alltid direkt och jag var nära på att byta till annat, tills det nu funkade. Finns ju andra alternativ, fast det är väl bra att försöka i en längre period :)? Btw så hjälpte mina mot min migrän.

2011-08-31 @ 15:20:51
URL: http://zombieheart.blogg.se/
Postat av: karrochaan

sv: mm :S har man verkligen så mkt humörsvängningar av p-piller? :o

2011-08-31 @ 20:55:28
URL: http://karrochaan.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0