Fuck society's idea of beauty!

Glöm det jag skrev i förra inlägget!
det här känns inte alls bra... (och då menar jag inte med att sommarlovet är slut elr liknande) utan menar mer allmänt. de saker som vanligtvis brukar tynga ner mig har slagit som en bomb igen.

Gillar inte sånahär kvällar, kvällar som aldrig tar slut, när man bara är trött, sömnlös, och vill vara ifrån alla.

Ångestkvällar.


och juste, har hört att de går rykten om att jag har anorexia? Whats up with that?

.... var ju inge vidare kul att höra. Men Nej jag har inte anorexia.

är underviktig ja, har besökt läkare pga min vikt och blivit tillsagt att jag måste gå upp 8 kg för att komma upp i "normalvikten" men nej jag ser inte migsjälv som tjock och jag spyr verkligen inte efter varje måltid.

jag har däremot väldigt lätt att glömma bort att äta, har jävligt svårt att känna hunger (utav någon skum anledning) och sen tänker jag inte heller på när min mage "kurrar" för det gör den precis hela tiden, efter jag har ätit o allt :S

så sammanfattning på de hela: nej jag har inte anorexia elr liknande. Brukar ha mycket annat att tänka på än mat så ja det händer att jag kanske äter mindre än vad jag borde, men jag ser mig inte som tjock, snarare tvärtom.

 

Vet att det är svårt att känna sig nöjd med sin kropp, väldigt få som är 100% nöjd med sigsjälva. Jag har själv mycket som jag skulle kunna stå och klaga på när det gäller min kropp. Men försöker alltid tänka på att det är så här jag ser ut och det här är perfekt för mig.

tycker verkligen inte att vikten borde spela så stor roll som folk tycker att den gör idag, vem som har plattast mage, smalast ben osv. sluta jämföra allt med andra. sluta klassa andra som "felfria".


Fuck society's idea of beauty!

 

ah med dom orden och de här läskigt långa inlägget vill jag bara önska att Sanna och alla andra som har anorexia att bli bättre snart!

jag kan inte förstå vad ni genomlider men jag hoppas att jag gav dig något gott ord iaf.

kramar till er alla<3


Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Men wtf. :c

2011-08-22 @ 11:20:47
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: v

Du ärbra som du är!

2012-04-17 @ 17:23:52
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0