Att kunna hantera sina problem är den största segern man kan vinna.

NU ÄR JAG RÖDHÅRIG!!
ni får bilder imorrn, orkar inte just nu. Ni får några bilder på Ariel ist. bara för att hon är min största insperationskälla just nu :3



erkänn att hon har de perfekt röda håret? tjockt och stor lugg. åh<3

Sen vill jag också passa på och säga att jag hatar känslan av att allting är nytt.
det brukar skrämma mig att gå genom alla nya faser, fulla med nya tankar och känslor.
Men just nu känns det riktigt bra, faktiskt.
sommarlovet är slut, skolan börjar imorrn och det känns bra. Hur knas låter inte de på en skala? hahah.
nä men det känns som om allt bara kan bli bra nu framöver.
inte för att jag inte kommer att sakna sommarlovet, gör väl alla?
Det här sommarlovet har nog varit mitt bästa på väldigt väldigt länge kom jag på. Hade en tuff start på sommarn men har gjort så mycket den här sommarn. Så mycket bra minnen. Har hunnit gjort allt jag ville, allt jag hade planerat, plus en massa mer!



Kommentarer
Postat av: karrochaan

wihuw, ja e också rödhårig nu :D Dock så va ja de innan med, elr mer orange/svagt rött xD nu är färgen mer som Ariels xD Vill ha hennes hår btw :c <3Fluff <3

2011-08-21 @ 21:26:17
URL: http://karrochaan.blogg.se/
Postat av: sanna

förlåt om jag frågar men jag har hört rykten om att du har anorexia...såg dig samma dag som zombie walken och du hade typ världens smalaste handleder! har det själv (anorexia alltså!) och ville bara fråga om du oxå har de?

2011-08-21 @ 23:04:38
Postat av: Sam ~ *

Spännande med rött hår. :3

2011-08-22 @ 00:57:28
URL: http://samspooky.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0