NY BLOGG.

hejhej.
ny blogg, fast har haft en innan http://jilin.blogg.se men tröttnade ganska snabbt. jag hade aldrig tid och orkade inte skriva hela tiden. Och anledningen till att jag då skaffar ny blogg är en bra fråga...  jag har världens tråkigaste liv på denna jord och kommer säkert att vara sämst på att uppdatera bloggen, menmen hade iaf tänkt skriva i bloggen nångång (haha ha bara inte för stora förväntningar). jag skriver när jag är på humör, har något att skriva om och när jag orkar helt enkelt ;)
därför heter bloggen EpicWaste- för att blogga är Waste på tid och som sagt har jag verkligen inget liv så därför kommer min blogg bli såååå Epic.

aja, lite random och onödig fakta om mig då:
jag sitter alltid framåtlutad när jag tittar på skräckfilmer, verkligen HATAR potatis, marshmallows och kolsyra, kan sjunga men låter verkligen inte bra, har inte tappat alla mina tänder ännu (typ mellan 6-10 kvar), har legat på sjukhus pga olyckor 5 gånger innan jag var 2år, har aldrig fattat varför äldre har KRULLIGT hår (att det inte finns en enda cool tant på denna jord som kan fixa håret med hårspay tex?), kan spela Galet lite på girarr och piano, älskar att kolla upp på himlen, och älskar att ge mig själv nya utmaningar (som denna- att starta blogg igen) för att sedan tillsist ge upp.
jaah, det finns mkt ointressant fakta om mig, orkar dock inte tänka o skriva så mycket mer, skulle trötta ut er och de skulle väl inte  vara en så bra start på bloggen? ;)



ja och såklart en egobild på mig. annars har ni ju svårt att veta hur jag ser ut ;D


Kommentarer
Postat av: Jelly

gillar din blogg redan.

och du e omänskligt SÖT btw!!!!!!!!

2010-11-11 @ 10:45:42
Postat av: paij

söt tjej!

2010-11-12 @ 17:17:43
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Selma

Otroligt söööt!<3

2010-11-12 @ 17:28:33
URL: http://loveandhugs.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0