hehe

okej nu kommer jag inte våga skriva något mer i min blogg, för att jag vet att en viss person har börjat läsa min blogg. lovar att han sitter och läser det här just nu- HejHej på dig! <3. ehm ja haha men skriver väl lite iaf...
idag så har jag världens träningsvärk! driver inte jag kan verklgen inte gå! ser ut som om jag är 90+ med benproblem. shit pinsamt ju, trodde inte att jag var såhär otränad, men det är ganska awesome!(a)

just nu sitter jag och har Naturkunskap, jag är oerhört fascinerad av denna genomgång vi har, hjärnan är så amazing. NÄ  driver bara, jag verkligen lider! så otroligt tråkigt, tror jag kommer dö snart... men som tur är så kan jag flumma med min älskade Jessica hela lektionen! höhö. så kanske överlever iaf ;D



haha ja sådär ser jessi ut när jag väcker henne under lektioner! 8D<3

Kommentarer
Postat av: EMELIE ANDERSSON

sv: tack så mkt :)

2010-11-19 @ 13:47:18
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: moa murderess - Scene Core Bloggm

sv: hehe, jag har nog faktiskt aldrig sett dig heller :O brukar typ ofta käka i forum på rasterna men ser typ aldrig några "emos" xD

2010-11-19 @ 16:29:47
URL: http://epicfaiil.se
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0