Åååååh!

ååh vad jag älskar mitt nya hår!! låter jätte ego jag vet, men om jag formulerar det såhärdå "jag blev såååå nöjd med min färgning!!" lät inge bättre.. men aja, ligger i sängen och kollar lite roliga klipp från youtube (<3) och tänkte vara så snäll och visa er någon, eller några, hehe.

den här är lite epic, det filmas live från någon tv show där dom ska intervjua en snubbe vid namn Dikshit och ah, personens namn säger väl allt? programledaren får såklart skrattattack för att han uttalar namnet Dikshit bokstavligt.



höhöh nice snubbe (Y)

Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

hälrigt. jo det är kanon, fin du blev i håret föresten :D

2010-11-14 @ 00:07:34
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: hahaha ååh så pinsamt! xD

men det roliga är ju att man alltid skrattar åt de efteråt xD även fast man just då kände att man typ ville förvinna från jorden XD

2010-11-14 @ 13:04:06
URL: http://epicfaiil.se
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0