va duktig jag känner mig!

Vad jag känner mig duktig just nu, har gått hela vägen hem från skolan idag och de tog precis 3 timmar och 6 minuter! :D plus att jag gick vilse ett antal gånger och bestigde en skidbacke :s hahah xD
Men fick som tur var fick jag sällskap utav Marcus den sista timmen, han mötte mig vid gullmars och hjälpte mig hem xD Han till och med bar min väska, vilken gäntleman va? Höhö ne men han va jätte snäll, bortsett från att jag blev puttad i snön och mulad ): de va inte lika snällt...
men visst var jag duktig endå, inte ofta man orkar gå i över tre timmar i tjock snö (Y)



Men nu ska jag slappa innan jag ska dra ut igen, ska ju på idolfinalen, jippi!

Och visar några bilder jag tog senare ikväll, orkar inte just nu xD
.

Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0