Make my day

Det enda dåliga med lov är att man aldrig kommer upp ur sängen. på skoldagarna måste man ju upp för att gå till skolan och på helgerna blir man oftast tvingad upp utav föräldrarna eller att kompisar vill få ut en, men nu under lov så är alla bortresta ju, och ingen skola, inga läxor. visst det är galet skönt att inte ha någon skola man måste tvinga sig till men jag finner ingen anledning att gå upp ur sängen när det inte finns något att göra. För att slappa mer? data, tvn, en film...? kan man göra i sängen ju.
Jag känner att jag måste åtminstone ha lite press för att kunna gå upp ur sängen.
Men aja just nu ligger jag faktiskt inte i sängen, Waha. Ska packa sen dra ner till min pappa. Så var tvungen att gå upp idag haha xD




Kommentarer
Postat av: Felicia

haha ja , jag kollade idag :D

2010-12-22 @ 19:14:57
URL: http://livetpahjul.blogg.se/
Postat av: lina

SVAR; desamma:)

2010-12-24 @ 13:16:50
URL: http://angelijnas.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0