sämst sämst sämst!

Det här har nog varit sämsta dagen på mycket länge. känns som om precis allt har gått dåligt idag, verkligen allt.
Börjar med att jag inte hade någon Historia, men såklart så åker jag min 1timmas långa resa till skolan iaf och missade då en sovmorgon på över FEM timmar! jag verkligen kämpade mig upp ur sängen klockan sex imorse när jag hade kunnat sova enda till kl ELVA! Ni anar inte hur irriterad jag var (är fortfarande)!
Ja sen så hade jag tre prov idag.... Mm nice (y) och ALLA gick piss! hade bla Muntligt prov i Kinesiskan som jag hade tänkt sattsa på (för att kunna behålla mitt stolta MVG hehe) men nejdå klart jag klantar till det. Glömde bort all Pinyin och blandande ihop alla tonbörjningarna :(
och sen en massa små saker som inte har gjort dagen bättre, typ som att min mobil dog, var tvungen att åka till Medis för att köpa middag och Sämsta hårdagen osvosv :(

Men ska försöka att muntra upp mig nu! brukar äta surt när jag är sur (hihi) för då kan man inte låta bli att göra roliga miner och få sånna hemska rysningar, det brukar oftast få mig på glatt humör igen hahaha xD och just nu finns det ju inget bättre än Appelsiner, med tanke på julen o allt ;)





Och ja jag äter appelsiner med pinnar xD eller gaffel. Jag river på nagelbanden/fingerbanden och kan därför svida hemskt mycket om jag äter med fingrarna, så unviker hellst det xD


Kommentarer
Postat av: Alina Philosophia Apokalypsis

sv: Det kostade 2000 kr, men det var nedsatt pris när jag gjorde det... Och jag gjorde det inte hos en riktig frisör heller. O:

2010-12-07 @ 19:10:25
URL: http://aphilosophia.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0