One of the hardest parts of life is deciding whether to walk away, or try harder.

IDAG ÄR DET JUL! eller för mig iaf :D
ska fira Jul med mamma idag, så ska snart upp dit med mina syskon och sen starta julfirandet<3
Mormor ska även komma. Har inte träffat henne på sjukt länge. Hon bor i Sandviken så det är en bit bort :(
Oh min mormor är nog en utav de coolaste personerna på denna jord, lovar, hon är min idol. Hon har även lovat att hjälpa mig lite med Gitarren (behöver all hjälp jag kan få...), hon har ju spelat i så grymt många år, enda sen hon själv var tonåring så det blir nog awesome. Hoppas man gör något framsteg för en gångs skull iaf xD hahah


Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0