idag.

idag har jag faktiskt frivilligt utsatt mig själv för kylan ute D: annars blir man ju tvingad att gå ut på veckodagarna... men usch det är hemskt kallt, men vackert på sina sätt. älskar när det är så kallt att man kan se snön glittra, eller när man kan se frosten på trädens grenar<3 men önskar det kunde vara så vackert o samtidigt vara 20+, hade vart awesome xD
men idag har jag iaf följt med söta syrran på gymnasiemässa, kollade till "flickskolan" Klara vid skanstull. sen så hälsade vi snabbt på några släcktingar(:







(Har ingen aning om varför det stod en massa gravstenar där. om dom var nya eller kanske slängas... utav någon anledning?)

Kommentarer
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0