chingchong!

Idag känns det som om jag inte har gjort annat än att plugga Kinesiska... ska ha ett "tecken-prov" imorrn (ett prov som bara handlar om tecken, hur många man kan, hur bra man skriver dom, osvosv), ett grymt jobbigt prov rättare sagt.

Och jo det gick bra med att kolla upp synen (: har en "förträfflig syn för min ålder" enligt hon jag kollade upp det hos, hon sa även att man har en bättre mörkensyn (att kunna se i mörker) om man har stora pupiller, vilket verkar lite halvt skumt xD men hahah aja nice att kunna se bra i mörker ju, typ som en... Katt, eller något, haha xD

Kommentarer
Postat av: Izabell Westin

Oh pluggade i just den boken förra året ^^ Kinesiska är inte så svårt som man kan tro :)

2010-12-09 @ 21:51:39
URL: http://pinkobsession.blogg.se/
  • bloglovin

  • KOMMENTERA HÄR:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara för mig)

    URL/Blogg?:

    Det du vill säga:

  • bloglovin
  • RSS 2.0